Äntligen hemma!

Hejsan!


Igår kom jag hem med hunger och magsjuka till mammas lilla lägenhet och efter en snabb fika så blev det att springa till mötet angående min egna lilla lya som jag väldigt snart ska börja flytta in i ( månadskiftet april- maj) så jag är jätte glad, spänd och nyfiken på hur allt kommer att gå då :)
Påsk lovet firade jag mesta dels hemma hos Pekkas pappa men försökte även hinna med att träffa så mkt vänner och släktingar som möjligt under tiden jag var där uppe.
Tex så var jag med mina älskade vänner
Jenny (som fyllde 18 år igår GRATTIS!) och Linda, Jag träffade mitt underbara gudbarn Jasmin och hennes mamma och storebror, vi firade Kakans fördelsedag (ännu ett stort GRATTIS!), stoppade ljus på farmors grav, umgicks med Matilda och hennes fina familj och umgicks med min pappa och farfar + en väldigt massa andra roliga saker man hann med.
Mötet angående lägenheten jag hade igår gick super bra så det känns som om allt är på väg att läggas på plats men efter någon timma då jag varit hemma så märker jag på ett otrevligt vis att jag har världens mag sjuka (inte mysigt) så det blev coca cola och blåbärs soppa som jag fick leva på under kvällen :( typiskt!

Fick även världens bästa kommentar då jag loggade in på bloggen och fick veta att Hileas tävling om ett par super snygga Madonna solglasögon vinnare var utsedd och var ingen mindre än mig själv så det var en väldigt glad överaskning då mina egna brillor hade gått sönder förra veckan! Så det var verkligen JÄTTE KUL! Tack för en super bra tävling verkligen!

Nåja nu ska jag gå och dricka lite blåbärs soppa och hoppas på att jag frisknar til så fort som möjligt och efter det blir det väl att göra lite Svenska uppgifter, see Yah!

Puss & Kram!



// Tess tess








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0