Aj Aj ;D

Sitter här med ännu lite huvudvärk och försöker mjuka upp min ömma nacke medans jag lyssnar på dom oslagbara Slipknot, Idag har det varit en lugn dag än så länge, skulle ju som sagt fara till skolan men man lyckades ju såklart både försova sig och ha en sån jävla huvud värk att man inte orkade göra nått så jag har bara försökt sova bort det utan att andvända droger (värktabletter).
Snart ska man äta me får se hur mkt man klarar av det då ens huvud dunkar och så fort man känner lukten av nått så vill man bara kräkas!
Imorgon är det hel klart att jag ska till skolan och om jag inte gör det så slår jag fan till nått,
Fan jag kan inte lyckas sumpa skolan igen.
Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället så

Puss & Kram ♥


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0