Lite kär ^^

Nu har man börjat fundera, Ja du vet tänka väldigt mkt på en och samma grej :)
Jag känner mig så hel just nu som när jag är med dej ^^
Idag e det min lycko dag på måga spec vis :) jag känner mej så sedd och igen annan syns.
Jag e SUPER DUPER MEGA glad att jag träffa mig och att du känner samma sak som jag :)
Att få ont i magen varige gång jag kollar på dig gör mig glad :) det är inget dåligt, inget dåligt alls :)
Att det pirrar i magen e som en rolig dans ^^ Men nu ska jag sluta rimma och skriva fåniga saker om han jag tycker om utan tala om min dag det e ju sånt jag vill tala om :)
 
Idag var man i skolan, rätt så kul :) Emelie tyckte og mindre om det ;)
Annars var dagen bra, väldigt stress fylld men allt gick som det ska ^^
Tog det jätte lugnt efter middagen och låg bara och slappa :D tyckte att jag behövde det och det känns vääldigt bra nu efteråt
och man känner sig extra fräsch för e ny dag imorgon :P
Ska försöka sluta röka igen :P känns dumt att säga är ma oftast vet att det ite håller så länge men det e lika bra att testa :) det börjar bli så kallt ute nu så man mår bara dåligt av att stå ute och frysa fingrarna av sig för en liten pinne med torkat gräs :D haha det låter som att jag röker annat än cigaretter men det gör jag inte ;)
Anars har allt varit lugnt :) allt är som det ska med percingen och det läker väldigt bra :) jag har ju blivit SB 12 freak så jag sitter med det på rasterna och ser allmänt lycklig ut ;) hiihi
Imorgon e det skola som vanligt och i veckan måste jag tvätta mina skolbyxor :D dom börjar bli rätt skitiga efter några svängar i hallarna :) Men jag måste medge att det är långt ifrån tråkigt att vara i skolan :D man lär sig väldigt mkt på ett roligt sätt och än så länge har jag bara blivit läs less 2 ggr :D jippi! fan vad ag e bra :P snart kanske jag kan börja plugga som ormala barn igen :P även om jag gör det men jag får ju mina ryck och har lust att sitta där som någon autist och slå huvudet i bordet ;P (INTE NÅGOT ILLA MENAT).
Men nu ska jag sova :) Godnatt ^^

Puss & Kram ♥


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0