Tisdag

Idag tog jag mig till skolan :D hihi
Det var inte såå farligt iaf, det vara bara 3st lärare som ville prata med mig (o0,)
Annars var det en rätt chill dag :) har mest flytit med på lektionerna och gjort så mkt som möjligt av vad jag blivit tillsagd att göra :) Satt och airbrusha som vanligt och då Elsa och Sanne klanta till mi fjäril så gjorde jag unknown kina tecken på doms armar och sedan dränkte jag dom i babypulver :D Moahaha!
Efter skolan kom jag hem och åt pannkakor sen sov jag tills då Johan kom, så käkade han och sedan gick vi och sova tillsammans så det var en otroligt slapp dag idag :)
Men men nu ska jag sjuga med till    
Kate Voegele - Hallelujah


Puss & Kram  Ciao!




//tess tess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0