Söndag

Det e sista dagen på veckan och jag känner mig riktigt lat :)
Har legat och sovit sen klockan ca 17,00 efter att jag och Johan tog en tidig TV middag ;)
Igår var man ut på stan, kolla runt lite men hitta inge spec så det blev nya halsdukar/ sjalar och mössor till systrarna :)
Dom hade en skit snygg virkad (stora hål) sjal på Kapphal som vi köpte till mistingen med en söt liten mössa till :)
Hon blev riktigt chick efter att jag lyckats få på henne något anat än hennes favorit dress i för långa ärmar ^^ hihi
Efter handlandet for vi in på en kina resturang, Carro var ju helt förtvivlad då hon tillslut fattat att dom inte hade några "barn boxar" där ^^ haha hemska tanke ;)
Så hon halvt låg på bordet tills en av servitriserna kommit med fanta till dom små :P



Så här sur kan man vara


Allt ordnade sig iaf tillslut så man fick äta i lugn och ro :)
Efter att sedan ha rantat runt med små systrarna på stan så tog man sig en väl förtjänt dubbel latte på Mekka och bara degade ner sig där med fika ^^ hihi

Sedan då man kom hem så var ma party sugen så jag lockade med mig Albin hem så vi tog någon grogg osså kom Anton och Johannes oxå förbi :) där satt vi och lyssna på musik drack (för min del) några Doris :)
Och sedan for vi ut för att se vad några adra gjorde :) var ute ett tag och sedan kom man tillbaka hit, efter det så for vi och tog e cigg med Issa och då kom hon med till Anton sen då vi åkte dit :)
Efter ca 10-15min så förstod jag att jag inte var i mitt esse mer så jag frågade Issa om hon ides följa mej en bit hem till Johan där jag sedan somnade =D

Nåja nu ska jag väl skynda mig med att packa ihop mina saker för att springa tillbaka till hann hann :)



Ciao *släng kyss*

//tess tess





Ps: Nej jag gör inte Sushi sälv, men det skulle vara kul att testa :D Kramar. Ds.


Kommentarer
Postat av: MH

Härligt! hoppas du får en lika bra vecka då ;)

2008-09-28 @ 22:43:22
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0