Onsdag

Idag e jag hemma och vilar upp mig iför skola imorgon och jag käner att mitt huvud vill sprängas :S
Jag e typ sjuk på alla möjliga sätt nu för tiden jag blir så less ;( nåja hur mkt jag än piper om det så verkar i Johan bry sig så det e ju bra att han förstår att jag måste få skrika av mig allt onödigt som händer en på dagarna :P
Hade ett gräl med morsan igår så satt och gnällde i telefonen till honom typ hela vägen och då kom han att prata om skol massaker som var i Finland igår :S Hujja jag e glad att jag ite bor där, det e ju andra på inte alls någon lång tid det händer, Det e ju sjukt hur folk ka vara så själviska att ma spriger in i e skola (byggnad för drömmar) och skjuter er elever (drömmare), har man en så liten medkänsla så kan man istället bara krypa ner i en djup brunn och gömma sig där tills personen i sig kanske mår lite bättre ;)

Ikväll ska jag nog bara ligga och pussa på Johan och gå och lägga mig tidigt :)
Känner mig som en gammal tant då jag sover bort halva dagarna men nu när hösten är här så blir man sådär tragiskt jävla deppig och det sätter sig fysiskt oxå :D Haha två deppiga ben går iväg med en resten så deppig kropp så att den deppiga kroppen kan få sova ut sig lite och seda bli lite lycklig ;D Yeah det lät riktigt smart ;)
 
Fredagen e planerad att spela saning eller konsikvens, dricka lite vin och äta gott hos Elenah :) det låter som en super grejj och man blev väldigt sugen på att fara iväg och bara umgås med brudar :) Elenah fyllde som sagt år igår och då vill man ju fira henne lite innan hin reser på Söndag :( buhuu!
Nåja jag e glad för hennes skull :)

Men nu måste jag nog sticka iväg och göra nått :) ska nog sta framför spegeln och hitta på någon  tokig frisyr :D
Att ha en borste och en massa hårnålar kan vara den bästa terapin :) och man får en snygg frisyr på köpet :P lockar man håret innan så kan man verkligen få de där prinsess looken utan problem ;)

Ciao!

Puss & Kram ♥

//tess tess



Posera Mera = Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0