Nyss kommit hem :)

Från skolan efter en rundtur med klass och hela baletten för att det var en såkallad mentorsmarch :P BLÄÄÄ!
Så där gick man runt och var allmänt hungrig då man som vanligt glömt att äta frukost och babbla med lite folk från klassen, trevligt men man var jävligt glad då man till slut fick sätta sig i matan och käka lite :P (nej ta inte lite på allvar).

I helgen var man uppe i Haparanda och Kalix för att hälsa på alla goa gamla vänner/ bekanta och släktingar :)
Tog ju ofc med mig Hann hann så jag fick visa upp honom och han verkade göra en hitt hos alla :) väldigt happy för det.
Var och hälsa på Tildus och kollade in hennes nya stjärnskott som e super gulligt :) Sally heter hon och är en väldigt gulligullig bebis ^^
Annars var man och hälsa på gudbarnet och den andra lilla sötnosen ^^ blev väldigt glad då hon sprang runt och sa mitt namn :) hon e mitt lilla älsklings barn och hon kommer vara min lilla favorit =)
Var och hälsa på farfar oxå och det var mysigt ^^ drack kaffe och käka polly ;) hehe
Annars var man u och hejja på alla möjliga och var ju förbi Linno och fick den typ bästa överaskingen ever :D
Spela ölspelet med brudarna och var allmänt lycklig :)
Tyvärr så var helgen så stressig så jag hann aldrig ta några foton :( Nåja det e väl sånt man får leva med men u måste jag spriga och äta nått :)



Puss & Kram ♥


//tess tess


Ps: Nu har jag stav i läppen :) .Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0