Måndag, Melon och mag ont.

Dagen började hemskt :S
Låg och bet i kudden för att inte visa hur ont jag hade då Johan skulle till jobbet och sedan var det som om allt bara gick i tu :( nu känns det verkligen som om det e läga för läkare så jag ska boka tid imorgon då jag har rast.
Annars har dagen än så länge varit lugn :) Jag har börjat med mitt sluta röka försök och än så länge har jag bara rökt en hel cigarett (sammanlagt) på två dagar :D
Har legat och dragit mig i sängen ett bra tag och sedan efter att ha kollat på farlig fångst med Robin så for jag hem för att sitta och babbla med mamma och sedan vila lite till, då jag stigit upp så drog jag fram en galiamelon och käka en halv såda ^^ super gott och det kändes som om C-vitamin e min bästa vän just nu :D
Nåja nu ska jag spriga iväg och fixa med lite här hemma :)



Ciao!
  *slängkyss*


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0