Lite tråkigt

Tjoba ^^

Sitter just u och gör ingenting, har ust sövt dom två små och sitter nu och lyssnar på lite gung vänlig musik :)
Fastnade vid några låtar med
Kalle Baah som jag såg spela i sommras.
Så nu sitter jag här och nynnar och mår gott av att bara ta det lugnt i min ensamma lilla vrå ett litet tag ^^
När jag ändå var igång med lite sommar minnen så täkte jag ta upp lite bilder från den ^^





En av ankorna vid storsjö parken



Blommor från kommunhuset



Den berömda sushin



Krams från vanen



Den lilla grodan




Men nu ska jag väl kila iväg och hitta nått gott och ohälsosamt att stoppa i mig och sedan bara krypa ner i morgonrocken och lata mig i soffan resten av natten tills min lilla mor kommer hem på vinglande klackar och ruffsigt hår ^^

Puss & Kram ♥



//tess tess






Kommentarer
Postat av: MH

Gör du egen sushi? :P

2008-09-27 @ 22:17:48
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0