Lite sjuk, Lack Och Bilder... Eller bakofram ;)

Tjobba, sitter hemma och tar det lugnt innan jag ska sova för att försöka med en skoldag imorgon.
För ett litet tag sen fick jag äntligen tummen ur **** och la bilderna från Norrköping på datorn så tänkte lädda ut lite bilder
för att visa hur fint det var :)

                                                      
Här var det som sagt lite allt möjliga bilder som jag tyckte skulle passa som minnen då man sitter hemma och längtar till roliga klädbutiker och mysiga caffeer :)

Annars har det varit rätt så lugnt :) Jag har ju som sagt börjat skola igen efter ett år utan ett klassrum i sikte ;)
Haha jag kanske började bli så dum nu så det var väl dags ;) Hur som helst e det rätt kul så här e lite in progress bilder från då vi började med lite grejjer vi ska lacka ;D

                                                                 
Självklart blir man ju lite dammig då man ska slipa en hjälm (brädan e Emelies)  Som det syns så är den blå men den ska bli skit snygg då vi e klara ;D haha

Idag har jag varit lat :D Har sovit sen jag kom hem sen gjorde man middag osså kom Johan hem och då var det väl mest ligga i soffan och kolla Disney med Carro :P Idag somnade vi iaf inte som vi gjorde igår :D
Idag blev jag lite grinig men efter att ha haft ett par hundögon på mig ett bra tag som pipigt en fram en massa förlåt så lät jag honom åka utan dåligt samvete ;) hihihi.
Nåja än så länge har jag inte visat mina dåliga sidor och det känns som att det e nått jag aldrig vill visa även om jag börja komma in i en fas då jag måste spotta ur mig en massa saker barta för att må bättre själv.
Känner mig lite allmänt irriterad och det är verkligen onödigt nu när jag ska försöka vara i mitt esse i trevlighet men det känns som att jag bara vill kräkas på allt som vill prata med mig.
Imorgon ska jag nog fara och träna, jag behöver avreagera mig på nått vis så jag måste göra nått som ger mig all tillåtelse att lyssna på rock :D
Rock och tyngder e nog det bästa man kan andvända för att avreagera sig på :P
Alla andra brukar alltid krypa upp i sofan med sina favorit tofflor en stor kopp te och sedan slå på Titanic för att få rensa hjärnan med det e bara för pussys :D haha
Men men nu ska jag smita iväg och ta en rök sen ska jag nog krypa ner i sängen brevid lill gumman och sova tills klockan ringer, znoosa några minuter för att sedan stiga upp, gå ut med hunden och sedan springa runt för att fixa allt innan bussen går kl: 06,55!!!!
GAAAAH det e bara för tidigt, har man aldrig hört talas om männskilga nattdjur förut?
Nåja nu ska jag sluta klaga och göra nått istället :D

Puss & Kram ♥

//tess tess





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0