Less, Lite Ledsen Och

Hej!
Idag har jag bara försökt sova bort hela dagen efter att jag kommit hem för att jag helt enkelt inte orkar göra nått mer än att sitta och fundera och tänka om vad som skulle hända för 2 år sen :/
Lite konstigt känns det ändå att det är så länge sen nu,
Väääldigt löjligt känns det oxå att det ännu är i huvudet på en :(
Tänk att nått så litet kunde bli en så stor jävla spärr i huvvet!
haha det e så jävla patetiskt att jag ite fattar varför mer ;D
Idag har vi lackat våran hjälm :) med lite fel mängd av vitt så improviserade vi en färg som blev rätt snygg så vi spraya på den och blev riktigt nöjda med lösningen av ett litet fel ;) hihi
Lärarna har fått nya namn så nu e det Tossa och Misse som gäller inne på lacken Moahahaha! :D
Nu har min kära syster kommit hem och jag ska bara ligga och pussa godnatt på henne hela kvällen :)
Det e mkt som visst har hänt då man varit borta från allt det vanliga man varit med om, det känns som om man lever i en tråkig barbie berättelse utan olyckliga slut eller tragiska händelser, njaa till visso e det väl bra men det är oerhört tråkigt att bara valla runt och vänta på att nått ska hända fast man reda vet att det aldrig kommer ske.
Nu börjar jag ana varför folk e så tråkiga, dom har tappat den där gnistan om att hela doms liv kommer vara ett äventyr som aldrig kommer glömmas bort.
Ååh dag drömma, det är nog min favorit sysselsätting :) att drömma bort och bara vara vad som helst och kunna göra vad som helst, var som helst och när som helst.
Att leva i en dröm har nog någon aldrig gjort men att hoppas på att det någon gång skulle bli så är väl aldrig fel?
Men nu ska jag gå och sova :)
Vad är er högsta dröm?

Puss & Kram ♥


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0