God Natt ^^

Nu e det strax att sova efter en helg som bara rusat iväg och det är redan Måndag morgon.. typ :D
Igår var Johan chafför till mamma och jag var med så vi var och gratta Tomas :)
Grattis än en gång lilla gubbe! :D
Hade rätt trevligt och han även dansa lite (nej jag var nykter).
Men efter klockan 4 så ville ögonen bara fara igen :P
Till slut klockan halv 8 så fick vi sova och det gjorde vi tills klockan 3 på eftermiddagen :P kändes lite som en bort kastad dag när man har sovit bort allt men det behövdes, tack och lov så e jag trött änu så det blir inga problem med att stiga upp och fara till skolan då det är dags.
Annars har man bara suttit och funderat, i mitt huvud är det just nu en sån där stig som alla tecknade figurer gör då dom går runt nått och täker, Allt ska vara så jävla konstigt, Iget ka bara vara enkelt och man sitter och surrar och tänker på om det är värt risken?!... Det har ju aldrig varit det förut!
Jag känner mig så jävla feg, den ända annledninge till att jag inte vill är för att jag vet.. okej tror att jag kommer må lika dåligt igen och jag vägrar att det händer!!! Istället kör jag fan ford ;D hahaha
Fast det känns så dummt... Nee det känns ite bara dummt det ÄR dummt!
Hur fan kan jag sitta och tveka om nått som skulle vara så jävla bra?
Jo just för den grejjen, täk om det skulle bli så jävla bra att jag aldrig vill vara utan det?
Vilket satans våp jag skulle känna mig som!
Att inte våga vara nått annat än någons, inte göra nått mer än att vara med någon, eller göra som någo annan säger!
Usch!!!!!!! Jag vill vara jag, jag vill vara själv och jag vill ite ha nått annat! Jag mår alldeles för bra såhär.
Alla säger att jag ska börja gå i någon annans fot spår för det ser ju såå bra ut! Vi verkar passa så bra säger dom!
Va fan e man bara en liten pussel bit som letar efter andra som matchar sig själv?
Kanske man bara ska vara nått påhäng som alltid följer med? Bli betraktad som någons?
I helvete heller säger jag bara, jag vill bara vara jag :)
Må bra med mig själv och känna mig som en egen indivd som inte rättar sig efter någon annan än sina egna behov.
Känna sig säker med sig själv utan att skrika ut att man själv är bäst och bara njuta av att vara ensam :)
Nee nu ska jag nog sova, blir lite trött av allt tänkande, även om det kommer fortsätta läääääänge.....

Puss & Kram ♥

//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0