God kväll =)

Eller god och god, det går väl att prata om men iaf :)
Har legat och sovit hela eftermiddagen för att förhoppnings vis kunna bli lite bättre :P
Är ännu lite varm och det känns som om minna ögon e jätte stora... Haha nu kan man verkligen kalla mig guldfisk ;)
Det e nog inte bara minnet som sviktar i deras små hjärnor :D haha
Imorgon ska jag testa igen att ta mig till skolan men idag ska jag bara njuta av en kopp te och hoppas på att bli frisk efter att jag varit och köpt lite godis :P
Dagen har varit rätt lugn och mamma e och kör upp Carro till sin pappa så veckoslutet/helgen blir nog lika lugn :)
Ååh vad skönt asså :D Jagkänner verkligen att det skulle behövas :)
Ska nog sitta och göra lite matte u oxå, man kan ju ite ligga för mkt efter heller :P hehe
Nåja nu ska jag klä på mig inför godis handlandet och sedan krypa ihop i soffan med e bra film :P Dykarna e på TV4 Film så jag fundrar på att se vad det e för nått :)
 
Puss & Kram ♥


//tess tess

Ps: Favvo låter för tillfället e Slipknot - Psychosocial
. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0