Fredag

Och nu på dagen ligger ag hemma och försöker vila upp mig eftersom jag just nu har en "vara sjuk" period.
Igår kväll låg jag och Johan och bara mös efter att vi handlat och det var riktigt mysigt att bara ligga där och små prata ^^
Idag ska jag sitta hemma och vara barnvakt så det blir väl att äta en massa godis och sedan gå och sova tidigt för mig idag
men det e ingen fara alls :D jag gillar att sova ^^
Just nu ska ag nog bara ta och ligga och vila mig lite tills då minsta systern kommer hem från förskolan med en kompis så det blir väl high life då :D nåja dom sover gott om dom får busa före ;)
Men nu ska jag nog gå och vara trevlig med mama :)

Puss & Kram


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0