Fredag kväll

Nu sitter jag och tar det lugnt efter att ma sprungit runt och hjälpt mamma hitta vad hon ska ha på sig och jaga efter ungar som om ag inte visste det bättre försökte mörda varandra ;D ojj ojj
Det blir som sagt en lugn kväll och jag ska bara mysa med film och godis i soffan tills jag somnar ^^
Johan ska ut så det blir inge pussar me det e väl lika bra att vi får komma bort från varann nån gång så man inte blir less på varann så fort haha :P även om jag inte e så säker på att jag skulle bli det :D
Imorgon e det börja träa som gäller :) har varit alldeles för mkt ont i magen och tjorv här i huset för att man ska ha orkat med det ;/ nåja det ordnar sig nog :) när jag väl börjat så kan jag inte sluta :P
Men nu ska jag gå och checka om det går nå bra på TV ikväll ^^

Puss & Kram



//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0