Ännu lite slut.

Nu sitter jag här lite nyvaknen och sliten efter att ha sovit dåligt och sedan fått somna om klockan 7 på morgonen
för att få veta att jag har feber.. ingen rolig överaskning, nåja jag får väl överleva det oxå :)
Idag ska jag bara ta det lugnt förutom det faktum att jag måste tvätta kläder så springa upp och ner i tvättstugan e väl det jag ska göra som mest idag.
Imorgon ska vi äta middag och mysa med mamma innan hennes stressande inför
Thomas "kalas" på Lördagen :)
Men det blir nog bra iaf, bara jag känner mig lite bättre så kommer jag nog ha det trevligt :)
Johan e och jobbar så man sitter och installerar The Sims till datan så man kan hitta på nått underdagen :D
Men men nu ska jag spela och mjuka upp mig lite (känner mig farligt stel idag).

Puss & Kram ♥

//tess tess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0