Tingeling!

Har just kollat Disneys nya film Tingeling som hade premiär på Disney Channel.
Visst den var jätte bra och väldigt vackert gjord, lilla syrran var som förtrollad av allt som älvorna gör innan vår, sommar, höst och vinter.
Själv fastnade jag mest genom att Peter Pan var e av favorit filmerna är jag var liten och slutet var lite av e nostalgi tripp även för mig så det kom några tårar i all hast (inte så få heller). Jajaja kalla mig blödig om ni vill ;)

Annars har jag ätit frukost just innan filmen började osså tränade jag också som sagt.
Idag blir det mys dag, Carolinas kompis Lina ska komma och sova över och hon är här snart så då blir det dags för Chokladbolls bak (tråkigt att man visst inte får säga negerbollar nå mer).
Sen  blir det mys vid TVn då Tigeling åter igen är klockan 16,00  på samma kanal :)
Så har ni e liten tjej så har i världens bästa film åt henne då (även för stora flickor).

Nu ska jag nog bara ta och ha en babbel stud med mama min innan det blir dags för det stora "baket" och mysa time.
Hoppas i får en trevlig Lördag, Jag vet att jag kommer ha det :)



See Yah
Küss



// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0