Superatural Söndag

Nu är det ca e halv timma kvar tills ett nytt avsnitt av den underbara serien Superatural börjar och jag ska bara krypa upp i soffa med en mega kopp te och sedan skicka slängpussar till mina hjältar tills jag inte orkar mer ;)

Issa var just här så när vi satt vid datan så stoppa brorsan igåg hans cam så vi var med i nå "live TV blog"... Hmmm.
Nåja anars satt vi bara och babbla om att ho inte vill att jag ska åka till helgen och om lilla My och att hon tycker det är hemskt att hon kommer måsta ha kläder på sig.


.... Oops :) Tappa kulan till hålet i läppen så jag fick krypa runt lite ^^ Typsikt att sånt alltid ska  hända mig :(

Men nu är det väl dags att mysa ner sig så man inte behöver stressa sönder innan :P

Küss


//tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0