Skulan :)

Idag var det ju som sagt skola :), vaknade i någolunda tid så då jag fixat mig lite försiktigt med två toffsar i håret och en gullig utan smink look så hann jag i godan ro ta kopp te och läsa igenom pappret jag skulle ha ett liknande prov på idag :)
När jag kom till skolan hade jag ju så klart glömt min nyckel OCH det ya låset hemma så jag körde en rövare och klippte det gamla och stoppade in böcker, skor och arbets tröjja i Sannes skåp, det gick ju bra tack och lov så jag hade inte ap galen lärare på mig idag ^^
Till lunch hade vi en soppa som mer liknade Jack ass variation på omelett lagning :P haha
Fy faan, så det blev mackor och ett äpple för mig ;)
Sedan hade vi Lackering :D men vi satt mest och fjompa runt med air brush sprutorna :D
Jag gjorde en jätte fin bild åt Johannes ^^ haha
Sedan bar det hemåt, första bussen sov jag men sen fick jag sälskap av Johannes så då hade man nån att babbla med ^^
Då jag kom hem så har jag nog mest latat mig, mötte mamma som skulle fara och handla så jag tog Java och vandrade hemåt med henne :P Sedan har det bara varit middag och varit med hunden och Carro ett litet tag :)
Men nu ska jag ringa Issa och säga att vi ka mötas :D

Puss & Kram

//tess tess



Johannes lilla bild ^^ hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0