Siestan

Tjoba :)

Idag var det en riktigt bra dag faktiskt, började dagen med att äta en ordentlig frukost (som nästan aldrig händer) och sedan helt i tid komma till buss och sedan ta sig till skolan utan problem.
På skolan var våran standard lärare borta så vi hade en riktigt kul och intressant vikarie :D
Sen var det som sagt lunch och då for vi ner på centrum med Elenah efter att jag och Elsa kastat i oss lunche på skolan fort, det var ju lite kallt, blött och blåsigt ute men är man i gott sällskap så går det alltid bra ^^
Efter det kom vi till skolan och hade sista provet i en trilogi prov våra lack lärare haft med oss och då det seda gått bra så fick vi sluta för dagen så då skjusa Elsa mig till busstation så jag hann med min lilla buss (även om vi hann vänta ett litet tag).

När jag sedan var hemma efter den otroligt tråkiga buss resan så gick jag och vila på soffan och där låg jag ända tills för ca en halv timma seda då jag bestämde mig för att kanske gå och lägga mig i sägen, så u ska jag bara skriva klart detta och sedan kasta den lilla skrutt ungen ner i sängen och få ha min lilla docka att somna med :)
Min lilla syster är den sötaste av alla och jag är jätte glad då min andra lilla älskling kommer att vara här hela höstlovet :D

Nå Ni Nu Nanna!

Küss


//tess


Får ju inte glömma lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0