Saft, Te och Brorsans tröjja ^^

Jaa så är det då ma är förkyld :(
Har bara blivit värre och värre och nu kan jag inte es prata utan att få så grymt ont i halsen.
Det var ju ingen skola idag genom att jag hade det där läkar besöket men ska försöka kravla mig upp imorgon och göra så bra ifrån mig som möligt :)
Idag har jag bara latat mig och suttit och ätit på nått hela dagen haha :D nåja alla måste få göra det ibland.
Nåja nu så ska jag nog gå och göra mig e ny kopp te och sedan lägga mig i soffan och se om det e nå bra på tv tills jag ska krypa ner med unge och hund och sova så länge jag får lov till ^^

Puss på er ^^


//
tess tess



Tokig mini Java från i Somras ^^

Ps: Datumet var fel på kameran. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0