Pimplarn ;)

hahah jaa nu har det varit mkt pimplande i helgen :D Putte var pimp och dansade nått som han kallade att det var att pimpla :P jag testade även på men det var konstigt :D Jag har även pimplat vin som en dåre :P Jag och Johannes hade en kul sitta i köket med dunken och en ahlgrens bilar påse natt :D Satt och flumma och tyckte det mesta var onödigt roligt ^^
Idag måste jag plugga som en dåre! :O
Har en bunt papper på 15 sidor jag måste ha läst och brät in i huvudet till imorgon så det blir mkt läsa ikväll :P ska väll sitta på bussen imorgon oxå så jag klarar nog det :)
Kvällen igår var kul men det blev en jävla massa strul så det var inte lika kul som det kunde ha varit :S
Fattar inte att man alltid ska tro att väner ska svika en :(
Nåja puss på dig Issa du e wounderbar iaf :D

Men nu ska jag gå och babbla med mama min :)

Pussar och Kramar


//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0