Morrn :)

Sitter här och har just ätit frukost, gick och la mig vid klockan: 21,30 så man käer sig riktigt pigg och glad nu (hoppas det håller i sig hela dagen).
Igår var det mest lugn och ro, När vi kommit hem från handlandet som pågick i ca 2 timmar så packa vi bara in det och käka en snabb middag för att sedan sätta igåg en nya "Bratz" filmen som kommit ut ^^
Jag och Carro satt och kolla den och jag hade rätt kul ett flertal gånger, då lill syster skulle sova så tänkte  jag att jag ligger brevid henne ett tag så hon får ha någon som "Söver" henne men ack så fel jag hade :P
Efter ca 10-15min så var det jag som snarka gott men det är jag ändå glad för.

Idag är det skola och träna lite som gäller :)
Sen jag vaknade har det funkat otroligt bra så jag hoppas på att resten av morgonen och dagen ska gå minst lika smidigt till.
Men nu ska jag ta och läsa lite extra i Svenskan och så innan det blir dags för buss åkande :)


Küss!


// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0