Lugna gatan ^^

Idag blev det en ligga i sängen och babbla i telefon morgon.
Har hunnit fika lite och sen har jag bara gosat runt i min lilla rosa bomulls pyamas ^^
Den är unerbar och ma blir aldrig för varm eller kall i den som måga i siden vill ge den där
"du bor i en lim burk" känslan ;)
Strax ska jag ringa Issa som är och kollar på pojkarnas match för jag var för lat för att fara dit, nåja jag har rätt till det, Jag är inte den friskaste personen just nu så :(
Funderar på att bara sitta och lata mig idag men vi får väl se vad Issa har att säga om det haha ;)

Nåja, nu ska jag väl gå och halv dö i soffan ett tag och vänta på henne.


Pussas på er alla :)


//tess tess



Satt och lekte med camen och hitta den här söta effekten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0