Kändis i Kina! :D

Haha ^^

Jaadu vi hade en väldigt spec natt i natt, hade tråkigt så vi satte oss i ett chatt rum frå kina och hade igång camen och tänkte att det inte skulle hända nått...
Vi hade fel!!! Det slutade ut med att mer ä halva chat rummet kollade på vår cam och vi var No:1 poppuläraste :P
Jag och min kompis satt bara och flina då det var 50pers som försökte skriva till oss privat och det kom bara upp vårat namn då folk skrev i det almäa chat rummet ;D hihihi!
Lite spec feeling men det var kul iaf :P
Tillslut somna vi till och jag tror klockan var vid su på morgonen då jag fick lägga mig i min egen säng och sova ut ordetligt :P
Förstöra dygns rytmen är inge skojj men för denna natt så var det värt det hihi jag var ju en kändis i Kina ;)


Vad har ni gjort i helgen då? Jag är super nyfiken :)


Kramar & Pussar ♥



// tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0