Kakmonstret!

Har just haft ett litet kakmonster (Sanna 2år) i famnen ^^
Mysigt värre måste jag säga då hon säger sina små meningar som är mer eller mindre förståbara.
Annars har man mest bara hunnit vara ute med Java en stund och sedan slappat runt i brorsans (stora) tröja och mjukis byxorna :P
Funderar allvarligt på att ta en timmas Carmen träning bara min lilla syster plockar undan kojjan som sattes upp i halva vardagsrummet igår då hon hade sin kompis Lina här hehe :P

Tänkte baka moccarutor men det var nog bara en tanke så det blir nog Carro som får göra chokladbollar idag för jag är för lat, det ända jag planerat idag är nog att läsa lite mer i boken vi har i Svenska och sedan kanske örja lite smått med e data läxa.
Jag vill ju inte slita ut mig för mkt ^^

Men nu ska jag kila iväg och se vad som händer med resten av familjen (:

Küss!


//tess tess



Plutte grodan jag och Issa hitta
Sommar minne nr :1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0