Inga Nålar!!!

Idag var jag ledig från skolan för att fara till läkaren och se vad som är "fel" på mig så det var väl lite som en valig hälso check men shit the same ^^
Till slut då jag tror att vi e klara så börjar mamma prata med läkare om att kolla en massa kostiga värden...
*Hajen musiken* Inga Nålar skriker jag såklart ut och sitter med armarna i kors för att visa att jag vägrar :D hahah
Tack och lov var det inte såå viktigt så jag får ta det nästa gåg jag far och kollar hur det är med mig :)
Igår vandrade jag runt och seda la jag mig på en grus plan och kolla på stjärnorna ^^ det var jätte fit men när jag väl ska upp så märker jag att mina trosor lyckats locka tills sig grus kor som så klart far ner i byxorna då jag förgäves försöker få bort dom, Usch vad det kändes hemskt! hahaha!
Jaa nu kan ni verkligen dum förklara mig ;)
Tänk om man skulle äga kalavagnen och sedan låta ens barn äga den lilla :D hahaha
Jaa så kan man oxå tänka ^^

Men men nu ska jag försöka göra nått nyttigt ;)

Puss och Kram


//tess tess




Min underbara nalle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0