Höst Lov!!!!

Tar jag nu och det är så jävla soft!
Imorgon åker jag till "urskogen" och jag är jätte glad att äntligen få fara!

Idag har jag bara varit på skolan och softat runt, haft det flesta grundämnen + gymnastik.
Det var pizza i skolan idag så man satt och svulla ett tag i mat sale innan det blev dags att gå ut och frysa igen ;)
Det har börjar bli så himla kallt nu så man vet inte vad eller hur mkt man ska klä på sig!
Idag är det packa inför lilla resan och jag ska kolla runt lite mer efter en väska till My.

Strax kommer Issa och hämtar min älskade tränings DVD samling som hon ska få låna ett tag (inte för länge bara) och sedan är det väl middags dags men nu ska jag börja planera inför kvälle då jag även ska tränga i en liten hår färging (utväxten) och mys/snack stund med mor och syskon :)

Vad ska ni göra idag då?


Küss



// Theresia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0