Herre Gud 05,30!

Hejsan!

Klockan är för mkt för att man ska kunna vara på ett normalt humör just nu och jag ska strax dra fram nå bättre kläder än den urtvättade XXL tröjjan som man sitter i just nu (även om den är otroligt mysig).
Igår var det mest en sova dag :) Gick och lade mig med Carro klockan 21, nått och seda vaknade jag vid 02, nått för att vara vaken en halvtimma och sedan sova ända tills klockan ringde, ååh herre gud hemska tanke 05,30!
Men nu ska jag dra igång vattenkokaren och leta fram nå kläder så att jag inte behöver stressa såå mkt idag :)

Puss & Kram



//tess tess


Ps: Nu är det rätt så mörkt ute på morgnarna ;)  .Ds.

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlgren

Jo han har typ dragit in dom i vårat förhållande när jag har vela bryta upp. Ganska konstigt.

2008-10-16 @ 10:05:15
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0