Hemma skola :)

Idag var det så jävla mkt så jag ringde min lärare på morgonen och hälsade att jag skulle vara hemma och
plugga efter allt som varit,
tack och lov fick jag klart tecken och det kändes väldigt bra att få sitta hemma och slita på med alla "läxor".
För det mesta så har jag bara vilat idag men snart blir det plugga igen och få i mig nån middag ^^ Mmm Carbonara!

Imorgon blir det iaf skola och jag hoppas att det blir något vettigt gjort då :D

Men nu ska jag ta fram och göra data läxan innan jag tappar taggen ;) Biii (kunde inte låta bli)

Pöss & Kräm!


//tess tess


Ps: 8 dagar kvar! hihi .Ds.

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlgren

Ja men det är ju synd om dom som ska bli indragna i allt, tycker då jag iaf. Dom dras mellan olika personer hela tiden och blir nog ganska förvirrade av det. Så jag tycker han ska skippa snacket om dom alltså för man känner ju sig som värsta morsan till dom ibland, inte för att det är fel på de för dom är ju hur gulliga som helst men tycker synd om dom på ganska många punkter. :S

2008-10-16 @ 17:48:29
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: Frida Dahlgren

Du får ursäkta om jag verkar sur och otrevlig men jag blir så förbannad!;P Jävla TÖLP han är! huvva vilken människa! Oj oj måste sluta tänka på det blir så sur!:P

2008-10-16 @ 17:57:56
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0