Hårfärgings morgon.

Det blev aldrig att färga håret igår så just nu sitter jag med det härliga blonderings medleet i håret.... Lovely!
Gick och lade mig jätte sent igår men inte fan kunde jag sova länge så klockan halv 6 sitger jag upp pigg och glad.
Klockan 12,00 går min buss så nu är det väl att stressa lite även om det inte behövs, hoppas på någon sov timma på bussen iaf så att jag kan hålla mig vid liv resten av dagen :)
Nu ska jag bara packa  det sista och sedan vänta på att håret blir färdigt så jag får stoppa i mig någon slags frukost och sedan börja locka håret ^^

Men nu ska jag nog skynda mig iväg!
Hoppas alla får en underbar dag/helg!

Küss



//tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0