Godnatt från mig

Nu är det bara två saker som gäller för ikväll :)
Göra mig en stor te kopp och sedan sätta sig i soffan med min mysiga pyamas och dregla efter Dean och Sam Winchester i serien Superatural! :D Gaah!
Har följt serien från första avsnittet (inne på 3:die säsongen nu) och den e bara så grymt bra ^^
Imorgon är det skola så det blir bara TV och sedan sova så länge man kan... dvs tills klockan ringer kl:05,45 för att jag ska hinna med allt :P Min buss till skolan går 06,55 så ej jag är ingen smink fanatiker bara för att jag ska plugga bland folk :D
Hoppas bara jag hinner er i tvättstugan innan programmet börjar ^^ Äntligen har jag fått tvätt tid och minnet på plats så jag hinner tvätta dom där förbaskade byxorna man måste jobba i ;)
Nåja nu ska jag väl gå och kolla lite roliga maskerad dräckter och sånt :D
Det är ju snart min favorit helg ^^ Som jag anar kommer bli jätte bra där borta ^^

Puss & Kram ♥



// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0