God Morgon :)

Sitter här och myser innan det är dags för träning och frukost och bara njuter av nått så fånigt som
Edvard Griegs stycke: Morning mood.

Otroligt vackert och man nästan känner av att om det inte kommer bli e bra dag så gör man en underbar.

Jag är inte den som lyssnar på klassisk musik så ofta men är det väl blir av  så är det en så grym jävla kraft i varända not och man så gott som känner det i hela kroppen ma riktigt faller för det.
Kanske jag låter lite väl poetisk och uppe bland molnen men låt det vara så :)

Hur som helst så ska jag gå och göra mitt te innan det blir dags för Carmen och sedan  en mysig frukost med mamma och syster :)


Puss & Kram ♥

Vad käkar ni till lördags frukost? :)


Tyckte att e av mina ankor passade in här  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0