Dr Vänta Väldigt Mycket.

Idag åkte hon in igen men dom kom hem rätt fort efter att om hittat vad det var för fel :)
En inflammation var det väl men den går inte att bota så bara hon få vara hemma och ta det lugnt så blir det nog bra.
Var i skolan halva dagen för när hon skulle till sjukhuset igen så for jag hem.
Nu blir det väl plugga frenetsikt ända tills imorgon då jag ska visa allt för lärarna :P
Tog med mig Svenska, Engelska och Matte idag så efter att jag käkat så ska jag ta mig ett stort glas varm svartvinbärs saft och läsa så mkt jag kan :)
Käner verkligen nu att om jag inte kommer ordentligt ikapp så blir det nog att jag hoppar av iaf..
Jag är alldeles för trött på gnäll och det känns ännu värre då dom säger att man bett om det själv! *suck*
Det kanske inte är nytt men jag börjar bli tokig på att jag måste vänta såå länge :(
Nu är det 9 dagar kvar tills vi ses och det känns som en evighet! Gaah!
Tålamod Theres... Väntar man på nått gott så väntar ma aldrig för länge ^^ hihi

Men men nu ska jag kila iväg för att fixa den skammligt sena middagen ;)

Puss & Kram



// tess tess



Bild saga made by: Min lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0