Doris syndromet?!

Japp det e jag det :D
Jag har kommit fram till att jag kan vara lika dum som en guldfisk i vissa fall :)
Närminnet är inte det bästa me efter några minuter eller timma så brukar det alltid hoppa upp vad nån just bett mig göra eller något annat viktigt :P hihi

Skolan var väl rätt bra :) hade glömt min skåp nyckel men hade bara en praktisk lektion idag så det var lugnt ^^
Det var tacos i skolan idag :) det skulle ha smakat gott om det var köttfärs istället för köttmos! Blääää!
Annars hade vi gympa oxå, Först hade vi nån lek som var rätt kul efter ett tag ;) Vitingarna som vårat lag hette vann så klart och det ägde fett ;D
Sen så skulle alla andra spela basket men jag och Sanne typ H,A,T,A,R! basket så vi fick dra på lite musik och sitta och stretcha i ett hörn ^^ Lite kul vi kommer få göra det hela året förutom iblad då man kanske slr in lite gymnast övningar :)
Nu när min sena har örjat läka ihop igen :D Jag kan äntligen göra lite saker med mitt ben utan att skapa inreblödningar och få tårar i ögonen! YEAH!

När jag kom hem så var jag lat :) fika lite och sen gick jag och sova ett tag :)
Sen ringde Issa så hon kom hit så vi satte oss och drack te och prata lite mer om morgon dagen då vi ska fara ut med Sanne oxå :) Blir hel mysigt, först börjar vi kvällen med en pasta middag med el flarra rött och sedan har vi lite samtals cider och får sedan se vad kvällen blir för nått :)
 
Carro ska sova över hos en kompis så jag ska sitta och höka på telefonen hela kvällen/ natten om hon skulle få nått fall av paik jag vill komma hem sjukan :) Men det ska nog gå bra ^^ hon e ju e stor flicka nu.

Men nu måste jag hoppa i säng innan det blir alldeles för lite sov stund :( ska upp klockan 5 för att hinna med att duscha och fixa lite innan man åker till skolan, ska både ta skolfoto (enskilt) och sedan fara på spirometri för att vara säker på att jag inte har nå lung problem, anars blir det ju lite jobbigt att lacka :S.
Sen ska jag fara och kolla synen så jag får börja övningsköra :) Jippi!

Men nu måste jag sova :D

Pussa pussa!

//tess tess




Lysade anka =)
(Jaa min mobils kamera suger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0