Carmen till tränare!

Tjoba :)

Idag har jag tränat till Carmens tränigs program typ hela dagen :)
Älskar verkligen det för man känner verkligen hur man tränar upp slanka snygga muskler av programmet.
Har kollat lite på några valpar som föds i vinter och jag är jätte sugen på att köpa en, måste bara höra av  med pappa så att allt är grönt hos alla :)
Men nu ska Carro ha datan innan nån gör illa sig :D

Puss & Kram


// tess tess

Ps: 7 dagar kvar! :D .Ds.




Ser ut som om det mesta klarnar upp till slut.

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlgren/

Ja han sitter och anklagar mig också för massa saker, han lever i sin lilla fantasi värld!Och jag förklarar mig aldrig för någonting jag inte har gjort, och när jag inte typ ber på mina bara knän att jag inte har gjort nå så tror han ju att det är sant så då blir det ännu mera tjaffs från han, men jag tar ju inte skit och anklagelser för nå jag inte gjort! Måste nog byta nummer snart!;D haha måste man, så måste man!

2008-10-17 @ 17:25:52
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: Frida Dahlgren

FAN VA SJUK MÄNNISKA! måste bara skratta lite! hahahah ;D så skrattretande så jag vet inte vad jag ska tillägga! men man måste ju förstå att alla killar är inte så, Eller? Hoppas du trivs bra me dig kille!=)

2008-10-17 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0