BRAAND!

Öving var det HELA dagen idag på skolan :P
Först satt vi inne och hade teori tills lunch och efter att man kastat i sig lunchen och bokat tid hos skolsyster och syntestet till körkortet så blev det spriga till där vi skulle ses för att få lära oss släcka med filt och pulver släckare (spruta) :D
Det var rätt kul att kolla men själv höll jag mig borta från allt kräl på marken och sprutande med sånt som visst var svårt att tvätta bort ^^
Efter det så var det ca 10min tills min buss skulle gå och ag skulle inte ens hinna dit om jag sprang så Elsa fick inviga sig med att för första gången köra någon på cykel :)
Tack och lov gick det ju bra så jag behövde inte vänta en och e halv timma tills nästa buss skulle gå :P
När jag kom hem så fikade jag lite och nu sitter jag här med lilla Java på sin soffa som tuggar ben och bara njuter av lugnet.
Idag blir det köttfärsås och spaghetti till middag :)
Men nu ska jag gå och helpa mama :D

See yah!


 //tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0