Besvikelse!

Någon annan som såg Bellas närvarande i Debatt på SVTs ettan idag?

Jag blev iaf besviken på hennes otroligt naiva inställning till mamma och pappa rollen här :S
Det verkar som att mamma ska hålla handen och pappa ska köpa handsken!
Herregud kan det inte bara var lite mer jämnstäldighet här i detta lilla land?
Inte för att jag säger att pappor ska ändra sig :O nej absolut inte men att alla möts på en någolunda normal plan.
Nåja ag har suttit och nojja över detta sen jag såg programmet och blir nervös av detta blinda och nästan primitiva hat män och kvinnor har mot varandra då det just handlar om vårdnaden över våra barn :O
Ajja ni får tycka vad ni vill men jag tycker det e onödigt att man ska debattera om en sådan sak som alla förmodligen alltid kommer tycka olika om.
Tack och lov finns det andra saker man kan kolla på istället :P
Btw: Väldigt bra avsnitt av Heroes idag :)

Men nu ska jag sno med mig en extra bit kladdkaka och lägga mig i sängen med en bok och sedan ligga och sniffa på Carro hela natten ^^

Puss & Kram

//
tess tess




TBAs tak i Norrköping, Väldigt snyggt inredd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0