BATB & Funderare.

Nyss har man haft gråt kalas till Disneys Skönheten och odjuret (orginalet: beauty and the beast).
Satt och lipa så tårarna pårlade som en Norrbottens bäck i maj!
Har inte kunnat sova inatt så det blev en film och lugn musik natt ^^
Snart är den slut och jag funderar på att hoppa i duschen strax så jag hinner me allt annat innan man ska hoppa på bussen som tar mig till "framtiden".
Tänk att det ska ta så lång tid att skapa sig en karriär! och inte kan man skapa sig flera heller?!... Eller?
Lacken har inget med dansen att göra och det har inget med barn psykologi heller att göra för den delen!
Varför måste man välja mellan allt?... Man känner sig så fast, och har man inte poäng så kan man inte läsa till det man vill!
Har världen skapats för att man ska tävla igenom den?

Idag har varit en såndär täka efter dag, har suttit och fuderat över det mesta men har aldrig riktigt kommit fram till någon lösning, problemet jag skulle lösa kom jag aldrig heller på vad det var men det kändes rätt bra att få rensa gärnan lite från allt extramaterial som brukar lagras där uppe utan någon vettig anledning.

Nu ska jag nog gå och ta e täkar rök, sitta där och fundera lite mer :)



// tess tess


Ps: MH är tillbaka och jag är såå otroligt tacksam för det :D Kramar .Ds.





Så ful så den är söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0