Barn avd 2

Hej...

Sitter just no och är otroligt trött efter en sjukt stressfylld och orolig natt :(
Carro pyret hade jätte ont i magen hela går dagen så klockan 22,00 far mamma med henne till sjukhuset.
Jag anar ju att det inte är någon fara så jag somnar om... Bad Idea!
När jag vaknar klockan 1 på natten så har dom inte kommit hem än och jag får inte tag i modern fören klockan 3 på natten.
Då ska hon ligga på observerig tills på dage för dom anar en blindtarms inflammation...
Jag får panik och när man inte har cigg så ringer man runt... Jaa klockan halv 4 på natten/morgonen.
Förlåt Issa & Hannes :) Tack för att i bryr er.
Väl efter att ha vakat hemmifrån så tar jag bussen och får virra rut där på sjukhuset...
Efter mycket spring i hissar, korridorer och andra salar så hittar jag fram till mamma och pyret. :) *Lätnad*
Så nu efter att hon vaknade så var det rätt lugnt så vi fick ta hem henne och se efter henne här :)
Jaa visst låter det som värsta "Igen big deal" men handlar det om mi lilla 6åriga solstråle så är en nysning en big deal ;)
Nu ska jag ta och vila lite och sedan höra av mig till Issa och se vad som händer :)

Puss & Kram See yah!


// tess tess




Jag och min bebis syster <3

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlgren

Ja fyfan trög och jobbig människa!

2008-10-14 @ 12:07:09
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0