Arvidsjaur!

Hejsan!

Har inte hunnit skriva förän nu då Lilleman har farit för att flyga *Mååh lilla ängel*.
Helgen har varit jätte mysig och vi har bara legat och kolla på film eller halv sovit.

Det känns så himla konstigt att träffas så här efter 2år som man inte har setts och det är ca 5-6år sen vi umgicks!
Otroligt att man ändå klickar så bra när man bara chansar på att komma bra överens under en helg och nu vill jag inte alls fara hem.
Även om jag vill eller inte så åker jag hem imorgon iaf och då blir det att ringa Issa och Sanne " JAG SAKNAR ER! "

Nåja nu vet jag inte så mkt mer som jag kan våga erkänna
så jag ska väl gå och komma på nått iaf lite vettigt att göra.


Küss!



// tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0