Allt är bra ^^ once in my life.

Nu har vi pratat :)
Det känns bra att vi kan vara vänner för han är trotts allt än väldigt fin person.
Idag blir det nog bara lugna gatan och funderar bara på att ta det chill och se vad som händer :)
Längtar efter att fara nu, Det kommer bli såå super kul om jag anar rätt iaf ;)
Imorgon är det skola igen och det är väl rätt lugnt där borta iaf, det var ju mest praktiskt idag så det gör ju inte såå mkt iaf :)
Måste facktiskt erkänna att jag saknade skolan idag! :D wohoo jag sa det!
Men men nu är det diska och göra lite sen middags time ^^

Puss & Kram


// tess tess

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlgren

Har jag förstått länge men bara blundat för sanningen som resten av den kvinnliga befolkningen. Men ni två verkar aldrig få nog av varandra!;P haha

2008-10-15 @ 10:29:36
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0