Idag / höstlovet.

Idag är det verkligen sån där mjuka upp sig inför skolan som ödet inte ville att jag skulle komma till idag dag... hehe

Sitter och saknar nått som ag ite kommer få se på ett tag, kommer förmodligen sitta som någon annan sjuk sak och bara slå huvudet i väggen för att hitta nått att göra uder tiden.
Idag är det också en sån där, sakna jätte mkt och vill inte släppa taget dag, sitter bara och täker så et är skammligt.
Mamma börjar nog bli less på att jag sitter och babblar sönder ett och samma samtalsämne.

Har inte hunnit göra nått spec idag, bara fikat och varit med mamma, var på stan med Sanne ett tag på morgonen också efter att ma inte kommit med bussarna... Konstiga saker dom där bussarna ;)



Höst lovet var det bästa som hänt på väldigt länge (om inte någonsin) känslomässigt.
Jag saknar dig verkligen och jag hoppades på att det där lovet aldrig skulle ha slutat!

Fick bara badtunna för första gången och efter 5-6timmar i den så måste jag ju säga att det är en super grejj som man hemskt gärna skulle vilja bo i, det finns inget fel på den alls ;)

Fick en otroligt bra helg även utav att jag och min pappa kom så väldigt bra överens, väldirgt tacksam  över det och kände verkligen att det behövdes pratas ut mellan oss, längtar reda efter nya samtal med dig farsgubben :)

Men nu ska jag gå och vara trevlig med mamma innan hon far och jobbar!


Küss!


// tess tess


Blomma

Kommentarer
Postat av: Mr.Erikoinen

Underbar helg ;)

2008-12-17 @ 01:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0