Tisdagen

Tjoba!

Idag blir det ingen skola :(
Ska fara till MVC för att hämta ut mitt recept men anars blir det väl en rätt lugn dag förutom att man ska hjälpa mamma här hemma.
Igår kväll så var det också väldigt lugnt, ville bara vara jag och ingen annan så jag tog en musik och spel kväll för mig själv och i mitt stilla sinne så tror jag nog att jag fick det lilla lugn som jag behöver.
Har just fått i mig frukost och nu blir det nog lite *mjuka upp nacken* tid efter att jag spänt den så mkt på siståne (fryser).
Känner og mest för att ha en liten hemma spa kväll ikväll och bara gosa ner mig med ett fotbad och någon äcklig mask!

Men nu blir det klassiskt och en massa nackböj ;)

See yah
Küss

// tess tess



Uruha från An Cafe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0