På Skolan :)

Tjenare :)

Sitter på skolan med Sanne och bara latar mig innan det blir lunch, det är korvstroganoff så man får hoppas att det är gott :)
Idag är det bara två dagar kvar tills qtie pie kommer och jag får sitta och pussa på honom så att till slut kommer se ut som att han blivit attackerad av en grupp spetälskor ;) hahah
Det blir nog städa när jag kommer hem, måste ju få det snyggt då han kommer så det blir hela baletten från att plocka undan till att skura ikväll :) hoppas bara jag inte tappar lusten till det ;)
Igår var det verkligen bara lugn och ro, låg och sov typ hela kvällen men trotts det så är jag skit trött nu :( varför ska det vara så? :P nåja det är väl bara att lida igenom dagen och sedan lida lite till ;)
Mamma far och hämtar Carro idag så det blir ju rätt lugnt då jag ska städa då jag hoppas på att kunna slänga in Java till David under tiden.

Det suger verkligen att tangentbordet där hemma har börjat strula så mkt att man knappt kan skriva på det, det nästan kliar i fingrarna när man inte får skriva lite extra här på bloggen :P

Men men nu ska jag väll gå och äta och sedan vara glad resten av dagen, det är ju lack idag så man gör alltid nått kul då ;)

Küss!



// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0