Dagen till vila

Sitter bara och har en såndär funderar dag idag...

Känner mig på sätt och vis lite nere men det ska nog alltid gå att ordna ;)
Om ca två timmar så är det exakt 3 dygn sen vi träffades och nu börjar det verkligen vrida om lite,
Jag saknar dig jätte mkt och vill bara att du kommer hit och håller om mig, pussar på min näsa så som du gör ibland för att göra allt sådär extra gulligt.
Kanske man behöver skaffa sig nått extra knäck för att ha nått att göra under dagarna/ eftermiddagarna istället för att bara genuint sakna honom.

Idag blev det en pepparkaks dag, har suttit och ätit pepparkakor u så det käns som om det skulle tryckas ut genom öronen, det blir nog inga fler idag men där kommer jagvl också ha fel, kommer väl smälla i mig hela burken så att jag seda kommer ha dåligt samvete för att jag börjar bli tjock ;)
Men nu ska jag lyssna på musik och försöka vara lite glad :)

Küss!



// tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0