ARG!!!

Jag är så less på hela grejjen med att bli tvingad till saker, så less på att bråka om allt mellan himmel och helvete och så less på att det aldrig kan vara så att hela våran familj kan vara överens om något NÅGON gång!
Dagen började i all sin ära med frukost och ett stor bråk mellan mig och min bror, när jag sedan försöker lugna ner mig så kommer min mamma och då börjar vi bråka!
Allt ska vara så jävla hektiskt och nu börjar jag bli riktigt trött på att inget kan eller vill funka som det borde göra.
Visst alla bråkar i familjer men när man måste räkna år sedan det gick en dag utan minst ett bråk där man skriker till varann så börjar man ju undra...

Idag blir det ingen skola... Orkar inte ta in all skit och orkar inte göra som alla ber mig att göra.
Tänk om man kunde börja jobba nu utan problem och bara få göra det man ville om man var bra på det, Men NEEJ man måste ha betyg för att få städa nu för tiden också för fan!!!
Det är sjukt hur man måste genom lida sin jävla barndom för att sedan sitta fast i samma sak då man blir äldre,kunde man inte bara få strunta i alla jävla regler och ansvar någon gång så att man riktigt kunde få andas ut och sedan in igen utan att någon ber en att skynda sig med någon dålig kommentar som tex : "luften tar slut" "har inte du nått bättre för dig" varför vara så snål då du kan dela?"....
Imorgon ska jag bara lägga mig på marken, låta det frusna gräset prassla under jackan och jag ska bara andas.
Njuta av mig själv och en av livets viktigtaste ellement, Bara jag, det frusna gräset och luften!
Det låter så jävla skönt, bara slappna av och strunta i allt som är runt omkring en, kunna riktigt söka djupt inom sig sälv och hitta den riktiga Tess, Hitta personen man igentligen är och sluta hitta på en töntig parodi på en rätt så normal tjej...

Men nu ska jag försöka villa lite och sedan är det dags för data läxan som jag vill ha färdigt till nästa vecka!

Küss

// tess tess




Suddig?, annorlunda? eller bara unik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0