Måndag.. Jag hatar Måndag.

Idag e de som sagt Måndag och hela veckan har börjat om igen förat sedan sluta på samma sätt som alla andra veckor, vardagen är så jävla tråkig..
Idag e det baka som gäller :D har varit sugen mockarutor hela förra veckan med har inte orkat ställa mig och göra det, även om det inte är så svårt ^^
Just nu sitter man på storsjö och bara tråkar ska träna och käka före jag far hem så det blir säkert en liten prick om dagen senare oxå ^^
Idag ska jag äta mjukglass :D fan va gött asså, e sugen på allt som har med socker gott och mys att göra idag!
Jag är desperat efter pussar! ;D
Jag kan ju alltid hoppas på nån puss på Lördag iaf ^^ jag gillar Lördag det e dagen då man kan skita i allt som varit resten av veckan och strunta i vad som händer nästa vecka..
Och så fyller jag ju år oxå ^^
JAAA! äntligen kan man förhoppnings vis göra nått kul men just i hålan man bor i händer bara inget, inget och åter inget så man får väll hoppas att det roliga kommer till mig ;)
men nu ska jag sticka iväg så man inte behöver vara här för länge =)
Pussas på er alla, hörs snart ♥

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0