Kultur Natta!

Igår var man och kolla ett otroligt bra band vid namn "This Night Without" väldigt bra och värt att lyssna på =)
riktigt kul var det ^^
Idag ska man städa och baka till mamma och systrar kommer hem, sen blir det väll att springa i tvätt stuga och slita det sista innan en ny vecka kommer ;P Idag e det bara 5dagar kvar till jag fyller 17 år och det blir riktigt kul facktiskt ;P
fått höra att det ska vara kul att fylla år ända tills man fyllt 23, då är det ingen nytta med att fylla år längre ;) haha
Nu e man blond igen oxå :) riktikgt kul tycker jag facktiskt :D änligen lite somrig ^^
Men nu ska jag skynda mig iväg för att göra lite vettiga saker, som att städa, alldeles för vttigt för att man ska tycka att det är kul haha =)


puss & kram

//tess tess




  image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0