Afro Mocca Power Rutor Dance!

Jobbaaa! det e väll det livet går ut på efter att föräldrar slutat ge en vecko peng ;)
Fast skönt att kunna säga att man känat egna pengar.
Idag har det varit springa hit ochdit äta två jordgubbar och gå på prommis ^^
Sedan kom man hem somnade en liten stund osså var det dags för middag, efter det var det tandborstar nattlinnen och sagoböckernas tiden då två så pyren ska stoppas om pussas på och förhoppnings vis få att blunda så fort som möjligt ^^ Underbart att känna lugnet efter att unganrna somnat :)
Nu e det bara 4 dagar kvar tills jag fyller år och ned räkningen började väll redan för 361 dagar sen men skit i det, blir riktigt kul att kunna säga att det bara e ett år kvar till man få dricka lagligt =p även om det blir roligare om 368 dagar då man fyller 18, yeahoo! massor av papper har det varit idag, klippa och vika och stoppa i små fack som sedan tränings/ gäster  kan springa och ta om det vill komma och träna i sommar =p annars har jag bara sprungit runt och häftat fast affischer och moppat av budon.. som vanligt asså ^^
Imorron e det sista dagen för veckan och då blir det väll att fara och träna, fast på torsdag blir det efropower :D yeah dete skit kul, så alla som läser detta och inte testat på vars du än bor måste pröva på nån gång ;)
Skönt att bara kunna lata sig resten av dagen fast ska ändå ta och mixa ihop en ny moccaruts smet och slänga i ugnen eftersom att gårdagens berömda plåt redan e slut ^^ fan och magen vill mörda mig när jag bara måste dricka mjölk(som jag e alergisk mot) till dom små glaserade godingarna :D
Ojj nu blev jag hungrig så jag ska springa iväg redan nu ;)
puss på alla♥


//tess tess


image9

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-27 @ 21:50:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0